دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازگشت پرابهام کامیابی نیا به ترکیب (عکس)

هافبک جنگنده پرسپولیس امروز برای دقایقی کوتاه مقابل شهرداری آستارا تست شد اما همراهی‌اش برابر الهلال همچنان در ابهام قرار دارد.

به گزارش ورزش، کمال کامیابی‌نیا که بعد از پایان لیگ برای پشت سر گذاشتن عمل جراحی و پایان دادن به مصدومیتش راهی امارات شده بود، به توافق برای تمدید قرارداد با سرخپوشان نیز دست یافت تا اکنون در آستانه ششمین فصل حضور در این تیم با پیراهن شماره ١١ باشد.

کامیابی نیا در بازگشت به تهران نیز تمرینات اختصاصی که برایش پیش‌بینی شده بود را دنبال می‌کرد تا بعد از اینکه جدال با استقلال تاجیکستان را در مرحله قبلی لیگ قهرمانان از دست داده، حضورش مقابل الهلال عربستان نیز در ابهام قرار داشته باشد و یحیی گل‌محمدی نظر قطعی درباره این موضوع نداده باشد.

اکنون در فاصله ١۵ روز به این بازی حساس و سرنوشت‌ساز، کامیابی‌نیا در دیدار تدارکاتی مقابل شهرداری آستارا برای دقایقی کوتاه در ترکیب تیمش قرار گرفت. سرخپوشان در آخرین بازی تدارکاتی خود برابر سپاهان قرار خواهند گرفت و شاید در این بازی فرصت محک جدی‌تری نصیب هافبک جنگنده این تیم شود تا یحیی گل‌محمدی نیز برای همراهی‌اش به نتیجه نهایی دست یابد.

بازگشت پرابهام کامیابی‌نیا به ترکیب (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋